úterý 29. prosince 2015

Knihobit #4

Je tu prosincový, vánoční Knihobit.

Všichni si od něj mnoho slibovali, včetně mě. Přece jen člověk tak nějak očekává, že dostane v balíčku něco speciálního, obzvlášť když se odeslání balíčku přesunulo tak, abychom ho dostali před Vánoci a ne už na začátku měsíce jako jindy.

Co jsem tedy v balíčku našla a jak jsem byla spokojená?
 


Začnu rovnou knihou, kterou je Jackaby od Williama Rittera. A jsem naprosto nadšená. Po téhle knize pokukuji od té doby, co vyšla, v knihkupectví jsem si jí pořád brala do ruky, protože má nádhernou a sametovou obálku. Byla jsem rozhodnutá, že pokud jí v Knihobitovi nedostanu, tak si jí stejně koupím. Takže si umíte představit, jakou jsem měla radost, když jsem jí v balíčku našla. Paranormální detektivky mě hodně lákají, jen takových knih moc nevychází. A s potrhlým detektivem ve stylu Doctora Who v hlavní roli., to nemá chybu.

Ze zbytku balíčku jsem už tak nadšená nebyla, ale vezmeme to popořadě. Plakát od Abbie Smith je sice moc hezký a super jako vždy, ale trochu mi tam vadí ten rok 2016. Prostě je to plakát, který za pár měsíců musím sundat. Za ty knižní plakáty z minula jsem vděčnější a budu je mít napořád (pokud si je konečně nechám zarámovat). Stejně tak u placky, která je jinak taky moc pěkná. No jsem z toho taková rozpačitá, nemůžu říct že se mi to nelíbí, ale po rozbalení tam nebylo takové to správné nadšení. Zase kdyby tam nic novoročního nedali, tak by všichni říkali, že jim to chybí. No prostě nevím :D

Dalším dárečkem byl perníček, na kterém je nakreslená otevřená knížka. Že ten můj vypadá nějak divně? Ne, nezačla jsem ho hned ožužlávat, i když voněl tak, že se mi sbíhaly sliny. Jen jsem zapomněla, že by mohl vonět i mojí kočce, která se do něj pustila, když jsem se odešla z obýváku. Ta potvora ho dostala ven i z igelitu, ve kterém byl zabalený. Takže tak :D Tenhle dáreček mě moc potěšil, protože něco takového jsem si do vánočního balíčku představovala.

Pravý domácí časopis znám, občas jsem si koupila nějaké číslo, takže jsem za něj docela ráda. Je to takový zvláštní a neobvyklý časopis a rozhodně není pro každého. Zabývá se pro většinu lidí neobvyklými tématy - veganstvím, zdravým životním stylem, šetrným přístupem k přírodě, alternativním přístupem k životu. Ale objevují se tam i takové "esoterické" články (nebo jak to říct) - o alternativní medicíně, léčitelích. No těžko se to popisuje, koho by to zajímalo tak se zkuste mrknout na webové stránky časopisu, u každého čísla si můžete prohédnout obsah, a uděláte si o tom sami obrázek. Proto si časopis nekupuji pravidelně, protože někdy jsou v něm pro mě divné články.

Poslední dva dárky mě zklamaly na plné čáře - natahovací záložka a čelenka. Záložka se zdá jako skvělý nápad, ale je naprosto nepoužitelná, protože stránky v knížce akorát zmuchlá a zničí. Čelenka by byla dobrá leda tak pro malou holčičku nebo jako doplněk k nějakému kostýmu z dávných dob. No co na to říct. Samy o sobě jsou to dárky naprd, ale nejhorší na tom je, že to jsou dárky, které byly v prvních balíčcích. Takže nejen že se opakují, ale opakují se v něčem, co se nikomu nelíbilo.

Balíček mě tedy úplně nezklamal, ale nejlepší balíček to tedy taky nebyl. Jsem opravdu šťastná za knížku, protože kdyby se mi blbě trefily do vkusu, tak bych byla z balíčku hodně smutná. Plakát je super, ale radši bych byla za nějaký trvalejší. A celkově jsme asi všichni čekali od vánočního balíčku něco jiného, víc vánočně laděných dárků nebo něco fakt super, a ne nepoužitelné cetky z minulých balíčků. To ten dojem z balíčku zkazilo asi nejvíc, ale tak už bychom se taky měli poučit, že očekávání se málokdy naplní a akorát budeme zklamaní. A to nemluvím o tom, co jsem se dočetla o těch balíčcích, které měly být za příplatek hezky vánočně zabalené. Vlastně jsem na prosincové balíčky četla jen negativní ohlasy.

Docela mě to mrzí, protože Knihobitovi fandím, je to jediná taková služba, která u nás je. A taky vím, že to asi není jednoduché a i pochopím, že se třeba přecenili a prostě to před Vánocema nezvládli. Na druhou stranu, pořád je to služba, za kterou platím, a ne zrovna málo. Přijde mi že většina lidí, kteří si Knihobita objednají, jsou mladí lidé, studenti, a každý měsíc zvažují, zda jim ty peníze za to stojí, nebo zda si za ty peníze radši koupí i dvě knihy jinde a podle vlastního výběru. Proto si myslím, že si každým kiksem hodně ubližují.

Jak to do budoucna bude se mnou a s Knihobitem? Od přítele jsem dostala k Vánocům předplatné na tři měsíce, které jsem si strašně přála, a určitě si ho objednám. To že mi tři měsíce sám od sebe každý měsíc přijde balíček a já nebudu muset nic platit je prostě bomba. Bohužel jsem teď po tom vánočním balíčku taková přešlá. Zajímalo by mě, jestli se nějak vyjádří k těm nepovedeným vánočním balíčkům za příplatek. Už před měsícem nebo dvěma jsem si říkala, že si od Knihobita na chvíli odpočinu, ale vždycky jsem si ho nakonec objednala. Jsem zvědavá, jak to teď půjde dál. Buď se budou tvářit jako by nic a možná přijdou o spoustu zákazníků, možná příští balíček bude super, aby nám to vynahradili, nebo to celé půjde z kopce. Těžko říct, která varianta to bude. Pevně doufám že ne ta poslední.

Jak se vám můj prosincový balíček líbi? A jak se vám líbil váš, pokud jste si objednali? :)

5 komentářů:

  1. Kniha pekna ale ty blbosti okolo...Taky jsem cetla nepekne recenze na vanocni balicek za priplatek. Tak uvidis, jak co bude dal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě se Knihobit líbí hlavně kvůli tomu momentu překvapení. Ty hlavní dárky se mi zatím docela líbily, třeba ty plakáty nebo taška mi udělaly velkou radost. No uvidíme jak to bude vypadat dál :)

      Vymazat
  2. Nikdy jsem balíček neměla objednaný a asi ani nikdy neobjednám. Nápad je to pěkný, ale přijde mi to dost předražené. Koukám vždy na ostatní co v balíčku našli a zatím mi to přišlo jako samé blbosti, které tam nastrkali jen, aby se neřeklo. Jediné co se mi na balíčku líbí je ta kniha, ale tu si můžu koupit normálně i za nižší cenu.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se většinou líbí ty plakáty :3 a tu knížku ti hrozně moc závidím ♥ protože jí taky sleduji už od doby co vyšla. :3 :3
    Máš moc pěkný blog. :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ty plakáty byly super, z těch mám opravdu radost. Tak snad budeš mít Jackabyho brzo i ty ;) Děkuju, jsem ráda že se ti líbí :)

      Vymazat

Každý komentář mě moc potěší a ráda na něj odpovím :)