sobota 27. června 2015

Co bylo a co bude

Po skoro dvou měsích vás opět vítám na svém blogu. Sice zatím nemám moc pravidelných čtenářů, ale i tak jsem se rozhodla napsat článek o tom, proč jsem dlouho nebyla aktivní, co všechno ze za tu dobu událo a co chystám.

Důvodem, proč jsem se blogu nevěnovala, byla škola. Končila jsem vysokou školu, což obnášelo dokončení a obhájení diplomky (tudíž jsem měla psaní plné zuby), dokončení tří předmětů (z toho dva předměty byly informatiky, na které jsem musela udělat seminárky a obhájit je), a udělat dvoje státnice (jedny jsem bohužel neudělala, protože už jsem opravdu nemohla a byla jsem úplně vyždímaná). Tudíž jsem všeho měla plné kecky a když už jsem měla večer chvíli klid, nebyla chuť číst a už vůbec ne psát. Poslední knížka, kterou jsem přečetla, byla Ztracená manželka, na kterou jsem publikovala recenzi 10. května.

Zasloužený odpočinek po posledních státnicích.
Sice už mám nějakou dobu volno, ale čtení mi pořád moc nejde, což mě strašně mrzí. Nedokážu se u knihy uvolnit, začíst se a užít si ji, pořád jsem roztěkaná a nervózní z toho, že jen tak ležím s knížkou a nic nedělám. Pevně doufám že se to zlepší a snažím se moc nemyslet na státnice, které mě čekají na podzim, a na stěhování z Prahy do Plzně, které mě čeká tak za měsíc.

Sice jsem moc nečetla, ale to neznamená, že jsem přestala nakupovat knihy. Spíš naopak. Byl Svět knihy, já měla 14 dní před státnicema a potřebovala jsem se odreagovat a udělat si radost. Takže jsem utrácela a utrácela, dokud mi nedošly peníze :D Chtěla jsem napsat reportáž ze Světa knihy, ale tehdy jsem na to neměla ani pomyšlení a teď se mi už nechce moc rozpomínat, takže nevím nevím jestli bude. Spíš si na něj zavzpomínám v knižní chvástačce za květen a červen, kterou začnu v nejbližší době sepisovat.

V následujících dnech plánuji také můj první unboxing. Nezačla jsem dostávat recenzní výtisky ani nakupovat přes internet, ale objevila jsem Knihobita, kterého už několik z vás zná. Kdo nezná, tak jde o balíček, ve kterém je kniha ušitá přímo vám na míru, a několik drobností k tomu. A samozřejmě nevíte, jakou knihu jste si koupili, dokud balíček nedostanete a neotevřete. Na balíček se už strašně těším a měl by dorazit už příští týden. Takže pokud to vydržím, tak nafotím rozbalování balíčku a samozřejmě i knížku a ostatní věci, které v něm najdu.

Také se poprvé zapojím do společného čtení. Blog Čteme oba připravil Společné dobývání Pevnosti (klik), což je společné čtení knih z edice Pevnost. Jelikož mám těchto knížek opravdu hromadu a četla jsem jen zlomek z nich, tak jsem se rozhodla zapojit. A vlastně mě to nakoplo k tomu, abych blog konečně oživila a napsala tenhle článek. Měla bych přečíst aspoň jednu knihu každý týden v červenci, tak jsme zvědavá jak to zvládnu. Sice je většina knih tenoučkých, ale s tím jak mi čtení teď jde to budu mít i tak na dlouho :D Navíc mám v plánu navštívit na pár dní Festival fantazie, na kterém na čtení opravdu čas nebude. Ale budu se snažit a těším se :)

Zapojím se také do projektu Čtení zaklínače (klik) na blogu cwrccekk's blog. Četla jsem zatím jen jednu knihu a mám doma čtyři a strašně dlouho si chci přečíst další knihy, ale znáte to, tolik knih a tak málo času. Tak chci stihnout přečíst aspoň dvě knihy.


No a nakonec uvažuji o tom, že napíšu článek o omalovánkách pro dospělé a o wreck this journal. Sice to nejsou knihy na čtení, ale vím že destrukční deník má plno z vás a strašně ráda se dívám na výtvory někoho jiného. Do Wreck this journal jsem konečně začala trochu tvořit, i když si myslím že to je takové nic moc takže se není čím chlubit.


A jelikož jsem hledala čím se odreagovat, když mi čtení nešlo, tak jsem narazila na omalovánky pro dospělé (přece jen u deníku je potřeba trochu víc přemýšlet, když člověk nechce jen ničit ale i tvořit). Už jsem na pár takových článků narazila, tak doufám že by to někoho z vás zajímalo. Je to opravdu uklidňující činnost, člověk přetane myslet na všechno co ho trápí a soustředí se jen na vymalovávání. Navíc když si koupíte nějaké opravdu super vymakané omalovánky, tak výsledek může být pomalu umělecké dílo. Začlo mě to strašně bavit, takže už mám dvoje omalovánky (Secret Garden od Johanny Basford a 101 mandal pro krásný den) a pořád pokukuju po dalších. Takže bych o tom moc ráda napsala a dala vám několik tipů, a taky bych fotila svoje výtvory a ukazovala je. Moje první výtvory vám ukážu rovnou teď, třeba někoho navnadím :)

Hotový úvodní obrázek.
Pokud je mezi vámi někdo, koho to zajímá (myslím hlavně ty omalovánky), tak mi dejte vědět, budu moc ráda :)
Rozpracován další obrázek.
Tak a to by bylo pro tentokrát vše, doufám že mi odpustíte mou delší nečinnost a budu ráda, pokud vás něco z mého článku zaujalo. Budu mít radost z každého komentáře :)


2 komentáře:

  1. Je super, že se taky zapojíš do projektu a oživíš blog. Upřímně, na tvém blogu nacházím věci, které mě baví a zajímají, což se o spoustě blozích říct nedá. Tak pokračuj, piš a přidávej články. :) A hodně štěstí ve všem! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě moc potěší a ráda na něj odpovím :)